PARADENTOZA

Paradentoza je problem mnogih ljudi.  Riječ je o kroničnoj infekciji zubnog mesa i čeljusne kosti koja može dovesti i do ispadanja zubi.

Paradentoza je uzrokovana bakterijama koje se nakupljaju u prazninama između zuba i zubnog mesa i to zbog loše higijene ili nepravilne prehrane.

Vrlo često ljudi ne znaju da imaju paradentozu. Povremeno krvarenje desni prilikom pranja zuba, mnogi zanemaruju misleći da je to sasvim normalna stvar.

UGRADNJA IMPLANTATA ODMAH NAKON VAĐENJA ZUBA

Naziv teme današnjeg bloga je Ugradnja implantata odmah nakon vađenja zuba (imedijatna implantacija). Pročitajte tekst Marka Nikolića, dr. med.dent. ,specijalista oralne kirurgije u artDENTAL klinici:

Gubitak zuba je danas, na žalost, jedan od glavnih uzroka brojnih poremećaja u funkcioniranju i održavanju probavnog trakta, a samim time i ishrane u cjelosti.

Prema brojnim studijama vrijednosti pokazatelja broja pacijenata sa nedostatkom jednog ili više zuba davno su premašile vrijednosti od 70% ukupne populacije.

METALNA ILI KOMPOZITNA NADOGRADNJA

Zub oslabljen karijesom često je podložan lomljenju uslijed čvršćeg zagriza kore tvrđe hrane. Takvi zubi nekada su se odmah vadili, no danas lom krune zuba ne mora nužno značiti i njegov gubitak.

Naime, temeljem rendgenske slike može se utvrditi je li korijen zuba zdrav, odnosno pogodan za nadogradnju zuba, a takvi korjeni trebali bi biti čvrsti, masivni, ravni i karijesom neoštećeni.

Bikers Club artDENTAL

Svi ljubitelji motora i brze vožnje, učlanite se u ART dental biker klub i odobrit ćemo vam stalne popuste na naše usluge. Registriraj se!