Uzroci i terapija lošeg zadaha

Loš zadah je čest i neugodan problem koji može biti prisutan u svim dobnim skupinama.

Na prvom mjestu uzrok lošeg zadaha može doći od pokvarenog zuba ili neke druge patologije u ustima. Upaljeno zubno meso, parodontoza, zubni kamenac, karijes, sve to može uzrokovati loš zadah.

Loš zadah uzrokuju bakterije koje se pojačano razmnožavaju na takvim mjestima, probavljaju ostatke hrane, uzrokuju truljenje tkiva i otpuštaju neugodne plinove. Bilo kakvo mjesto koje omogućava zadržavanje hrane stanište je milijuna mikroorganizama. Tu nema puno razmišljanja. Otklanjanjem uzročnika ukloniti ćemo i loš zadah.

Vrlo je važno napomenuti da se lošeg zadaha NEĆETE riješiti promjenom paste za zube, mentol bombonima i žvakaćim gumama. To su sve kratkotrajna rješenje kojima, a pravi uzročnik je još uvijek tamo gdje je i bio.

Na prvom mjestu posvetite više vremena oralnoj higijeni, te posjetite vašeg stomatologa koji će pregledom ustanoviti podrijetlo infekcije i ukloniti izvor lošeg zadaha iz Vaših usta.

Probava započinje u ustima. Dakle, neki probavni problemi također mogu uzrokovati loš zadah. Manjak sline je česti uzrok neugodnog zadaha. Suha usta česta su kod žena zrelije životne dobi što je najčešće uzrokovano hormonskim disbalansom. Slina ispire i mehanički čisti usta, a njen manjak znači slabije čišćenje i veće zadržavanje hrane u ustima nakon jela. Osim toga može doći i do vrlo neugodnog simptoma žarenja i pečenja usta. Možete si pomoći raznim bombonima bez šećera ili limunadom, oboje potiči lučenje sline. Također postoje i razni nadomjesci sline koji se uzimaju po uputi Vašeg specijaliste oralnih bolesti.

Spuštamo se dalje po probavnom traktu, a uzročnici lošeg zadaha se mogu nalaziti u bio kojem njegovom dijelu. Loš zadah može dolaziti iz želuca ali i iz crijeva, jetre. Bakterije koje se nalaze unutra, ovisno o hrani koju konzumiramo mogu uzrokovati loš zadah. Poremećaj ravnoteže mikroorganizama koji se nalaze u našem tijelu i pomažu probavi može se manifestirati u među ostalom i lošim zadahom.

Ako mislite da je vaša oralna higijena uredna i nemate patologija u ustima, a količina sline je zadovoljavajuća, pokušajte obratiti pozornost na to što unosite u svoj organizam te se obratite za savjet svojem liječniku.

Temeljita i redovita oralna higijena te pravilna prehrana za zdrave zube najbolji su savjet za uredan stomatološki karton.

Posjetite artDental – centar dentalne medicine u Kastvu (pored Rijeke).

Nazovite nas ili pošaljite email:

Tel: 051.582.888, mob: 095.482.8888

info@artdental.hr

Bikers Club artDENTAL

Svi ljubitelji motora i brze vožnje, učlanite se u ART dental biker klub i odobrit ćemo vam stalne popuste na naše usluge. Registriraj se!