Sve o sportskim štitnicima (udlage) za zube: indikacije, vrste i prednosti

Svaka osoba koja se bavi sportom, kod kojeg postoji rizik od ozljede zubi, trebala bi zaštititi svoj osmijeh i svoje zube posebno izrađenim udlagama. Nose se za vrijeme bavljenja sportom, te čuvaju zube od neželjenih ozljeda.

Što su zubni štitnici (udlage)?

Uloga štitnika za zube je sprječavanje sudaranja gornje i donje čeljusti. Cilj nošenja štitnika za zube je prevencija loma zuba, njegovog izbijanja ili oštećivanja.

Centar dentalne medicine artDENTAL, redovito prati sve upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo!

Postupamo prema svim uputama i mjerama opreza za zaštitu od infekcije koronavirusom, što smo i činili i činimo uvijek u svom uobičajenom radu!

Naša dezinfekcijska sredstva, koja i inače koristimo u svom radu, pokrivaju zaštitu od svih navedenih virusa, uključujući i aktualni koronavirus.

Cijeli prostor klinike se redovito dezinficira, prostorije se provjetravaju, koristimo difuzore zraka s eteričnim uljima za dezinfekciju i osvježavanje aerosola. Osim toga na više različitih mjesta u klinici, postavljeni su gelovi za dezinfekciju ruku.

Kao i do sada u radu se koriste zaštitne maskice, zaštitne naočale i vizir te rukavice. Priprema pacijenata obavezno započinje provjerom anamneze, te produljenim, preventivnim ispiranjem tekućine za dezinfekciju usne šupljine.

Odgođeno je naručivanje pacijenata iz rizičnih skupina, te je smanjen broj pacijenata u čekaonici.

Klinika artDENTAL je otvorena svaki dan i radi uobičajeno za sve medicinski zdrave pacijente!

Možete nas slobodno kontaktirati za više informacija!

Škripanje zubima tijekom sna kod djece

Zašto moje dijete noću škrguće zubima?

Škripanje zubima (bruksizam) je nekontrolirano stiskanje i klizanje donjih zubi po gornjima, pri čemu se zubi pretjerano troše i oštećuju. Bruksizam se javlja se u svim životnim dobima, pa tako često i kod djece.

U našem novom blogu pročitajte sve o uzrocima, posljedicama, ali i potrebnoj terapiji kod škripanja zubima.