Kako smanjiti oteklinu na licu uzrokovanu zbog problema sa zubima?

Glavni razlog dolaska pacijenta na hitnu službu je oteklina na licu zbog zuba. Klasični znakovi akutne upale su toplina ,crvenilo,oteklina i bol. Da li ste se ikad susreli sa oteklinom lica zbog zuba? Ako jeste onda vjerovatno znate o čemu pričam a ako niste evo ovo je prilika da pročitate naš blog i educirate se kako postupiti u tim trenucima.

Uzroci nastanka otekline na licu

Oteklina na licu može nastati nakon:

• vađenja zuba,
  • nakon operacije,
  • stavljanja implanta,
  • upale zuba, zbog dubokih džepova kroz koje mogu ući bakterije i proširiti se iz korijena prema kosti gdje razaraju kost i probijaju prema tkivu.

Koji dio lica će biti zahvaćen sve ovisi o poziciji zuba.

uzroci otekline na licu

Što učiniti?

Ako imate povišeni tjelesnu  temperaturu, povećane limfne čvorove, oteklinu na licu obavezno se javite svom doktoru dentalne medicine.

Nikako nemojte čekati jer oteklina na licu neće se smanjiti sama od sebe. Oteklina na licu zbog koja je nastala zbog problema sa zubima pože biti pogubna za život ako se počne širiti prema vratu ili gornjem djelu glave.

Nemojte miješati otekline zbog upale zuba i otekline nakon vađenja ili operacije jer različito se tretiraju.

Ako ste otečeni nakon vađenja zuba ili neke operacije u ustima, računajte da ćete najviše biti otečeni treći dan. Nakon toga će splasnuti tkivo samo od sebe.

Jedan od najuniverzalnijih lijekova za oteklinu je svima dobro poznat, a radi se o hladnoj oblozi. Jednostavno nekoliko kockica leda stavite ukrpu i prislonite na oteklinu i bolno mjesto na obrazu. Nekoliko minuta držati pa napravite pauza. Hladnoća leda će učiniti da vam obraz privremeno utrne i ublaži bol.

Ako je oteklina nastala zbog problema sa zubima poterebno je da vaš doktor dentalne medicine otvori zub ili  zareže u sluznicu i ispusti gnoj te  preporuči antibiotik.

Ako niste u mogućnosti otići kod svog doktora dentalne medicine, evo par savjeta kako si možete pomoći:

*obavezno se posavjetujte se sa svojim dokotorom dentalne medicine  prije nego počnete korisiti ove savjete kod kuće!!!

• bolove možete ublažiti analgetikom,
  • pucanje gnojne vrećice se može ubrzati ispiranjem slanom vodom, žvakanjem komadića đumbira ili mućkanje čaja od đumbira,
  • malo smrvljenog češšnjaka može pomoći kod apscesa zuba, čaj od kadulje može pomoći za ispiranje usne šupljine, dvije kapi ulja klinčića služi sa dezinfekciju inficiranog zuba.

Da ne bi došlo do ovih problema treba ići na redovite preglede kod doktora dentalne medicine i održavati dobru oralnu higjenu kod kuće.

Pazite na svoje trajne zube jer zdravi zubi su odraz vas!