POLITIKA KVALITETE

Temeljem donesene odluke o implementaciji zahtjeva međunarodne norme ISO 9001:2015 u postojeći sustav kvalitete, uprava klinike ArtDental  je definirala slijedeću politiku kvalitete:

MISIJA

ArtDental, centar dentalne medicine za estetsku stomatologiju i implantologiju, na području Primorsko – goranske županije jedna je od vodećih klinika dentalne medicine, a što se vidi u stalnom podizanju nivoa zadovoljstva kupaca i zaposlenika.  Misija nam je pružanje vrhunske usluge, omogućiti zdrav i lijepi osmijeh te učiniti posjet zubaru što je moguće ugodnijim. Naše ordinacije, opremljene najsuvremenijom tehnologijom prema najvišim standardima struke, smještene su u pomno osmišljenom opuštajućem ambijentu. U našem radu, njegujemo individualni pristup pacijentu čime najbolje razumijemo njegove tegobe i dolazimo do optimalnog rješenja svakog problema

VIZIJA

Želimo postati velika i stabilna klinika koja uvijek kao središte svoje vizije ima zadovoljstvo svojih pacijenata.  Prepoznatljivost na širem zemljopisnom prostoru želimo ostvariti kvalitetom naših usluga te postati jedna od vodećih klinika dentalne medicine na području Primisko – goranske županije.

STRATEŠKI CILJEVI

Kvaliteta  i uslužnost, poštovati ugovoreno, održavati vrhunsku kvalitetu naših usluga da u potpunosti ispune potrebe i očekivanja pacijenata, ulaganje u znanje i novu tehnologiju, dugoročno, stabilno i pozitivno poslovanje, uspješna marketinška obrada tržišta i širenje poslovanja na nova tržišta, zadovoljenje interesa pacijenata, vlasnika i zaposlenika najvažniji su kriteriji kvalitete.

OPĆI CILJEVI

  •     Postizanjem punog zadovoljstva korisnika naših usluga uz održavanje  pozitivnog mišljenja javnosti o klinici ArtDental, centru dentalne medicine za estetsku stomatologiju i implantologiju,
  •     Sviješću zaposlenika da opstanak, razvoj i profitabilnost klinike ovise o pojedinačnom doprinosu svih zaposlenika,
  • Kontinuiranim poboljšanjem nivoa znanja, stručne osposobljenosti i kvalifikacija  zaposlenika,
  • Provođenjem poslovnih aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima, normama ISO 9001:2015 i pozitivnom poslovnom praksom,
  • Stalnim poboljšanjem sustava upravljanja kvalitetom,
  • Planiranjem, rukovođenjem, mjerenjem i analiziranjem efikasnosti svih ključnih aktivnosti kako bi kvaliteta naših usluga bila pravilo, a ne slučajnost,
  • Brižljivim izborom kvalitetnih renomiranih dobavljača i uspostavom međusobnog partnerskog odnosa sa dobavljačima i društvenom zajednicom u kojoj djelujemo,
  • Realizacijom postavljenih godišnjih planova i ciljeva.

Poštujući navedeno, naša odlučnost usmjerena je na naše pacijente, a to postižemo trajno iznalazeći različite mogućnosti poboljšanja i efikasnosti sustava upravljanja kvalitetom kroz ocjene Ciljeva kvalitete te ocjene primjerenosti Politike kvalitete u odnosu na sve veće i istančanije zahtjeve naših korisnika.                                                                                                    

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.